Vem är den maskerade mannen?
S4 A14: När Holmes utredning om mordförsöket på Morland leder deras ansträngda relation till en brytpunkt, avslöjas identiteten på Sherlocks mor. När tre gängmedlemmar mördas, förvånas Holmes och Watson när en äldre kvinna dyker upp som huvudmisstänkt.