S1 A3: Violet ber Vans flickvän om råd för att dejta. Jack pressar Lous sjuksköterska på information om pappans sjukdom. AJ och Harrisons förbjudna vänskap fortsätter. Maddy meddelar att hon kanske ska sluta.