Yogaspel
S3 A5: En mystisk man kommer in i landet vid gränsen mellan USA och Kanada. I DC sätter Carrie sitt uppdrag på spel för att utföra en riskfylld tjänst. Saul tvingas vara vänskaplig med sin motståndare senator Lockhart under en jaktutflykt. Dana gör en chockerande upptäckt som kan avsluta hennes flykt för gott.