Your Secrets Can Kill You
S1 A3: Bash behandlar en ung patient med en ovanlig sjukdom samtidigt som hans framtid på York Memorial hänger på en skör tråd. Mags konfronteras med ett fall hon inte lyckas lösa och June försöker dölja sitt nya dejtingintresse för kollegorna.