Zombies and Cobb Salad
S1 A9: När Bonnie förlorar sitt jobb och kämpar för att få ihop sitt liv, försöker Christy få in henne på rätt spår igen. Octavia Spencer är tillbaka som Christys nya väninna, Regina.