A Cinderella Story: Starstruck
Finley Tremaine bor i en liten by på landet och drömmer om att bli skådespelerska. När ett filmteam från Hollywood kommer till hennes sömniga hemstad är hon fast besluten att få en roll, och lyckas dra till sig den stilige huvudrollsinnehavaren Jackson Stones uppmärksamhet. Tyvärr tvingar en misslyckad audition henne att lägga upp en ny plan. När Finley förklär sig som cowboyen Huck får hon till sist sitt genomslag. Men kan hon hålla sitt dubbelliv hemligt från sin ondskefulla styvmor och sina hemska styvsyskon?