Alvin Och Gänget: Gasen I Botten
Dom är tillbaka och den här gången är det full fart från början till slut. Alvin, Simon och Theodore får för sig att Dave ska fria till sin nya flickvän i Miami och att de därför måste flytta. De har nu tre dagar på sig att stoppa detta och ger sig ut på ett resa som leder till den ena knasigheten efter den andra. Med andra ord är allt som vanligt för våra älskade jordekorrar.