Bad Boys
Från regissören Michael Bay (The Rock, Armageddon) och produktionsteamet Don Simpson och Jerry Bruckheimer (Beverly Hills Cop, Top Gun) kommer en spänningsfylld tur med explosiv action från början till slut. Will Smith och Martin Lawrence slår ihop sig som brottspartner, och med det menas brottsbekämpande partner, i den här actionspäckade filmen om ett par hjältar som är riktiga BAD BOYS! Konfiskerat heroin, värt hundra miljoner dollar, har precis stulits från polisen. Drogerna som hade hittats av kriminalinspektörerna Mike Lowery (Will Smith) och Marcus Burnett (Martin Lawrence), som en karriärhöjdpunkt, hotar nu att stänga Miami-polisens narkotikarotel. När drogutredningen blir dödlig kidnappar mördarna det enda vittnet, en vacker polisinformatör (Téa Leoni) som är god vän till killarna, vilket får det hela att bli personligt! Snabba bilar, en vacker kvinna och nonstop-action gör BAD BOYS till garanterad underhållning!