Batman: The Long Halloween Deluxe Edition
Gotham City hålls gisslan av två stridande maffiafamiljer och härjas av brott och korruption. Mitt i kaoset finns den mystiska "högtidsmördaren" som gett sig på Gothams undre värld och lämnat ett spår av skräck och lik efter sig. Batman, polisinspektör Gordon och distriktsåklagare Harvey Dent kämpar mot klockan i ett dödligt pussel, samtidigt som Poision Ivy, Scarecrow och Mad Hatter flyr från Arkham Asylum. Deluxe-utgåvan av Batman: The Long Halloween är baserad på den kritikerrosade serieromanen och kombinerar de båda filmerna till en episk saga!