Bebe Rexha Live: On the Record
Inför släppet av ”Expectations” gjorde Bebe Rexha en spelning för fansen hemma i New York. Här framför hon ”I'm a Mess” och ”Shining Star” och annat från nya albumet, men också äldre hits som ”Me, Myself & I". Mellan låtarna delar hon med sig av inspirerande råd till publiken.