Mariah’s Christmas: The Magic Continues
Julens drottning återvänder med säcken full av julglädje i denna specialshow. Mariah framför sin förtrollande originalsång ”Fall in Love at Christmas” med Khalid och Kirk Franklin, småpratar med Zane Lowe från Apple Music, och avslutar med en festlig klassiker.