Death at a funeral
Death at a Funeral är en hysterisk dag i en amerikansk familjs liv. De samlas för att begrava en älskad make och far. Då de sörjande samlas i familjehemmet släpper chockerande avslöjanden, hemska hot, utpressning och ett feladresserat lik lös dödlig och tumultartad förödelse.