Deep Sea
Dyk ner! Ett hav fullt av under väntar på dig. Den berömda havsfilmaren Howard Hall (Into the Deep) guidar i detta djupa äventyr där du får simma bredvid några av de mest exotiska varelserna på den här planeten. Johnny Depp och Kate Winslet står för berättandet. En ovanlig skara stjärnor försedda med fenor och fjäll är redo att stjäla varenda scen. Bland dem finns: Gröna havssköldpaddor som samlas utanför Kona så att kirurgfiskarna kan ta bort farliga alger från deras skal. ..en hotfull, rovlysten Humboldtsbläckfisk som ändrar färg fyra gånger per sekund, som en blinkande discokula...en svag mantisräka vars klubbor har samma hastighet som en 22-kalibrig kula kämpar mot en hungrig bläckfisk (räkan vinner!). Så många varelser. Så många fantastiska historier. Det är bara att dyka ner.