Depeche Mode: Spirits in the Forest
Depeche Mode inledde sin Global Spirit turné under sommaren 2017, de kom att uppträda för mer än 3 miljoner fans på 115 konserter över hela världen. Denna konsertfilm fångar energin och skådespelet i bandets framträdande från turnén tillsammans med en djupare inblick i hur deras musik och framträdanden påverkar deras fans liv.