The Beatles: Get Back
Del 1: Dag 1–7
Beatles har tre veckor på sig att göra färdigt 14 nya låtar samt ett liveframträdande. Då de anländer till Twickenham Studios, börjar de känna pressen.
Efter att George lämnat bandet, hoppas Paul, John och Ringo att han ska återvända. De flyttar in i sin nybyggda Apple Studio på Savile Row för att fortsätta spela in där.