The Beatles: Get Back Del 2: Dag 2–16
S1, A2: Efter att George lämnat bandet, hoppas Paul, John och Ringo att han ska återvända. De flyttar in i sin nybyggda Apple Studio på Savile Row för att fortsätta spela in där.