Dumb Money
Dumb Money är den ultimate David mot Goliat-berättelsen, baserad på den galna sanna historien om vanliga människor som blåste Wall Street och blev rika genom att förvandla GameStop (ja, tv-spelsbutiken) till världens hetaste företag. Mitt i allt är den typiska killen Keith Gill (Paul Dano), som startar det hela genom att satsa alla sina livsbesparingar på aktien och posta om det. När hans...