En Galen Natt
Steve Carell, Tina Fey och Mark Wahlberg spelar huvudrollerna i den här sanslösa komedin. Äkta paret Claire och Phil Fosters ordinära liv går på rutin. Under en dejtkväll förväxlas de med ett annat par och kastas plötsligt in i ett extraordinärt äventyr.