Spy
I komedin SPY spelar Melissa McCarthy den försynta CIA-analytikern Susan Cooper, en osynlig kontorsråtta som aldrig får det erkännandet hon förtjänar. Men när hennes partner (Jude Law) försvinner spårlöst och en annan topp-agent (Jason Statham) hamnar i svårigheter så erbjuder hon sig att jobba undercover och infiltrerar en grupp vapensmugglare med uppdrag att förhindra en internationell katastrof… För regi står Paul Feig som tidigare regisserat "Bridesmaids" och "The Heat" och i en av rollerna ser vi vårt eget komiska geni Björn Gustafsson..