Familj att hyra
Paul-André är en blyg och inåtvänd man i fyrtioårsåldern. Han är förmögen, men ensam och djupt uttråkad, och bestämmer sig för att det han behöver är en familj. Violette är däremot full av energi, men hon hotas av vräkning och är rädd att därmed förlora sina barn. Paul-André föreslår att han kan hyra familjen i utbyte mot att Violettes skulder betalas av. I nöd och lust...