Chic!
En romantisk komedi som utspelar sig i Paris, i en värld av bristande etik där ofantligt mycket står på spel en värld av haute couture. Alicia Ricosi är en självupptagen designer med eget modehus. Dessvärre har hon drabbats av en kreativ kris och hon riskerar nu att sabotera sin egen kommande modeshow. Hennes medarbetare tar till alla möjliga medel för att rädda situationen.