Fire of Love
De oförskräckta vetenskapsmännen och älskarna Katia och Maurice Krafft dör i en vulkanisk explosion när de gör det som förde dem samman, att försöka lösa vulkanernas mysterier genom att fånga några av naturens mest explosiva bilder.