Fireball: Visitors From Darker Worlds
Regissörerna Werner Herzog och Clive Oppenheimer bjuder på en magnifik resa runt vår planet. Upptäck hur meteoriter, stjärnfall och massiva kratrar har väckt människans intresse för andra världar – och fått oss att fundera över våra öden.