All Light, Everywhere
Ett utforskande av mänsklig perception och fördomar, samt den moderna teknikens roll i dessa. All Light, Everywhere ställer frågor om teknologin inom poliskåren, som med kroppskameror kan få sina fördomar avslöjade – eller bekräftade? En kritikerhyllad dokumentär om objektivitet och hur denna förvrängs oavsett om den går genom det mänskliga ögat eller en kameralins.