Fixer Upper Mysteries - Concrete Evidence
I Lighthouse Cove håller Shannons team på med renoveringen av kriminalreportern Macs gamla villa, när man gör en överraskande upptäckt. I ett utrymme hittas skelettdelar från en människa och plötsligt har de båda en ny deckargåta att utreda.