Fixer Upper Mysteries - Deadly Deed
Renoveringsexperten Shannon och deckarförfattaren Mac hjälper till att bygga om ett hus som ska bli lägenheter för familjer i nöd i Lighthouse Cove. Men när den impopuläre bankmannen Charles Potter hittas död får de ett nytt mysterium att nysta i.