Ghosts of the Ozarks
Krutröken från det amerikanska inbördeskriget har knappt hunnit lägga sig, när den svarte läkaren James ”Doc” McCune kallas in till ett mystiskt och avlägset samhälle i Arkansas. Hans fördomar raseras snabbt då stadens invånare tar emot honom med öppen famn. Men det som väntar i omgivningarna är inte fullt så gästvänligt …”Ghosts of the Ozarks” är en stjärnspäckad rysare i västernmiljö med David Arquette (Scream), Tim Blake Nelson (The Incredible Hulk), Thomas Hobson (Criminal Minds) och Tara Perry (2 1/2 män).