Dimman
Antonio Bay i Kalifornien fyller 100år och samhället gör sig redo för firandet. Men när invånarna i det stillsamma hamnsamhället förbereder för festligheterna syns ett mystiskt dimmoln i horisonten som tar sig in över stad och efterlämnar ond bråd död och Antonio Bays blodiga historia kommer upp till ytan.