Hot summer nights
Ett romantiskt kriminaldrama som utspelar sig sommaren 1991. När Daniels pappa går bort skickas den blyge tonåringen till en släkting på halvön Cape Cod. Till en början längtar Daniel mest hem igen men när han träffar den lokale langaren Hunter blir det starten på en händelserik sommar med drogaffärer, äventyr och hemliga romanser. Regi: Elijah Bynum. I rollerna: Timothée Chalamet, Maika Monroe, Alex Roe, Emory Cohen, Thomas Jane, Maia Mitchell m.fl.