Spring Breakers
Brit, Candy, Cotty och Faith drömmer om att åka på Spring Break, amerikanska collegeungdomars årliga festvecka, men har inte råd. De bestämmer sig för att råna en restaurang för att finansiera sin resa och snart är de på väg till Florida för att parta loss. Men knappt hinner festen börja förrän de arresteras och hamnar i fängelse. Till deras räddning kommer knarklangaren och smågangstern Alien som betalar deras borgen och tar dem med på ett Spring Break-äventyr de sent ska glömma.