Go
Roni behöver tjäna extra pengar. Simon vill ta sig till Vegas över helgen. Adam och Zack vill bara undvika problem. Men det blir inte en helt vanlig natt i dessa ovanliga personers liv. De har en vild resa framför sig, som inte tar slut förrän solen går upp.