Licorice Pizza
En romantisk dramakomedi som utspelar sig i 1970-talets San Fernando Valley, där den tonårige entreprenören Gary och den något äldre Alana tar sig fram genom vänskap, kärlek och livets oväntade vändningar. Genom en serie äventyr och missöden upptäcker de vad det innebär att växa upp och hitta sin plats i världen. Regi: Paul Thomas Anderson. I rollerna: Alana Haim, Cooper Hoffman, Sean Penn, Tom Waits, Bradley Cooper m.fl.