Alla var där
Det är examensdag på Huntington Hills High - ett tillfälle för Pomp and Circumstance, tofsar och studentmössor, och allvarliga reflektioner om framtiden. Men ikväll kommer sistaårseleverna att lämna allt det bakom sig för saker som verkligen betyder något: romantik, hämnd och rock'n'roll. Ethan Embry, Charlie Korsmo, Lauren Ambrose, Peter Facinelli, Seth Green och Jennifer Love Hewitt har huvudrollerna i en vild komedi om det fulländade tonårspartyt, ett alternativt universum där för en gångs skull klassens nördar blir klassens hingstar, superidrottare blir förödmjukade och förstaårsförälskelser blir vuxna romanser. Från baldrottning till bimbo, tjockskalle till missanpassad, alla kommer dit för en hormonladdad röjarskiva som tappas på skoj utom kontroll.