Huset som Gud glömde
James Brolin, Margot Kidder och Rod Steiger har huvudrollerna i denna skräckklassiker. När George och Kathy Lutz (Brolin, Kidder) köper sitt drömhus, dröjer det inte länge förrän deras liv förvandlas till en djävulsk mardröm.