Kipchoge: The Last Milestone
Den kenyanske löparen Eliud Kipchoge drömmer om att klara en maratonsträcka på mindre än två timmar. En prestation som anses ouppnåelig för en människa. Här följer vi honom när han förbereder sig för att slå det omöjliga rekordet.