När Sam bevittnar hur europeiska maffian mördar hans fästmö Georgia flyr han till Paris för att gömma sig. Många år senare ser han en kvinna i en Hollywoodfilm och är övertygad om att det är hon. I jakten på sanningen reser Sam till L.A. där den gåtfulla Kat oväntat hjälper honom i hans sökande. Men när Sam äntligen lyckas träffa den mystiska skådespelerskan ansikte mot ansikte tar hans liv en okontrollerad vändning.