Liberty: Mother of Exiles
Filmen utforskar den ikoniska Frihetsgudinnans förflutna och nutid. Vi följer Diane von Fürstenberg i hennes jakt på att ta reda på hur skulptören Auguste Bartholdis dröm blev verklighet och vad statyn betyder för människor runtom i världen.