Upptäck en sida av Abraham Lincoln som du aldrig förr sett. I denna dokumentärserie på fyra delar ger en mångfaldig panel av historiker samt sällsynta arkivmaterial en nyanserad bild av mannen som kallas the Great Emancipator.