Mars: SpaceX inifrån
Mars: Inside SpaceX ger en inblick i planen att ta människor till Mars och samtidigt en skymt av ett av världens mest revolutionerande företag. Denna resa har filmats under tre år och tar dig bakom kulisserna med Elon Musk och hans ingenjörer då de ställs inför motgångar och triumfer och försöker få rymdindustrin att gå snabbare framåt än någonsin förut.