Expedition Mars
Hur ska vi ta oss till Mars? De båda rymdfarkosterna Spirit och Opportunity spåddes en livslängd på 90 dagar när de landade på Mars, men har undvikit döden i åratal efter det. Deras bidrag till framtidens utforskningar av Mars har varit ovärderliga och öppnade porten till det nya tidens upptäcktsresor: de som pågår i rymden.