Road Diary: Bruce Springsteen and The E Street Band
Bruce Springsteen och The E Street Band erbjuder den mest djupgående inblicken någonsin på skapandet av deras legendariska liveframträdanden, inklusive filmer från bandrepetitioner, backstage-ögonblick, sällsynta arkivklipp och personliga reflektioner från Springsteen själv.