Sign of Zorro
När Don Diego återvänder från sin utbildning i Spanien finner han sin hemstad i händerna på en grym diktator. För att befria Los Angeles folk, måste Don Diego spela dubbelspel. Utifrån sett är han en ofarlig sprätt, men i hemlighet är han den maskerade hämnaren Zorro. Med hjälp av sin stumma tjänare Bernardo, bemöter Diego den grymma tyrannen, guvernören Monastario, för att befria sitt folk från förtrycket.