Star Wars: Return of the Jedi
I den episka avslutningen av sagan, förbereder Imperiet sig för att krossa rebellupproret med en ännu kraftfullare Dödsstjärna och rebellflottan gör en massiv attack mot rymdstationen. Luke Skywalker möter Darth Vader i en slutgiltig duell inför kejsaren.