Teen Beach Movie
Livet leker för surfarna Brady (Ross Lynch) och McKenzie (Maia Mitchell), men en dag transporteras de av en magisk våg in i den klassiska 60-tals filmen ”Wet Side Story”. Där, mitt bland surfing, sång och dans råkar Brady och Mack ändra filmens gång så att hjälten och hjältinnan blir kära i dem istället för varandra! Nu måste våra hjältar ställa allt till rätta igen, annars riskerar de att tvingas stanna kvar för alltid. Teen Beach Movie är en härlig komedi fylld med skratt, romans och musik, som gör det till sommar året runt!