The Art of War II : Betrayal
Agent Neil Shaw återvänder i denna actionspäckade äventyrsuppföljare. Shaw återvänder till jobbet, efter att ha pensionerat sig för att jobba som en Hollywood filmkonsult, på grund av mordet på sin långtida kampsportslärare, "Mother." Men Shaw befinner sig snart mitt uppe i Washingtonintriger medan han avslöjar en plan att mörda flera ledande senatorer. Han har knappt hunnit varna den första senatorn på yrkesmördarens lista, Carlson, förrän han själv sätts dit.