Black Dawn
En hårdslående actionfylld film med Steven Seagal i bästa form i huvudrollen! CIA-agenten Jonathan Cold (Steven Seagal) arbetar under täckmantel för att underminera vapenhandlare som vill sälja en atombomb till en östeuropeisk terroristgrupp. Hans täckmantel upptäcks när vapenhandlarna fångar hans före detta elev, vilket lämnar Cold utan något annat val än att rädda sin elev och förhindra försäljningen av atombomben i tid.