Air Force One Down
Under sitt första uppdrag ombord Air Force One ställs en oerfaren Secret Service-agent inför den ultimata prövningen när terrorister kapar flygplanet i hopp om att sabba ett kritiskt energiavtal. Presidentens liv är i fara, en global katastrof står på spel och vår hjältinnas mod samt kunskap ställs på prov i en kamp som kan förändra historien.