The Bricklayer
CIA angrips av en okänd utpressare, som håller dem ansvariga för morden på ett antal utländska journalister. Den allmänna internationella bilden är att USA är på väg att få en brutal, tyrannisk regim. CIA ber därför den skicklige, rebelliske Vail att återvända till organisationen för att rentvå dess namn och finna de ansvariga för konspirationen. För Vail innebär det att han konfronteras med sitt tvivelaktiga förflutna, och konsekvenserna av sina tidigare handlingar.