Angel Has Fallen
I den tredje actionthrillern i serien blir secret service-agenten Mike Bannon (Gerard Butler) oskyldigt anklagad för att ha legat bakom en attack mot president Trumbull (Morgan Freeman). Nu måste han på egen hand hitta de skyldiga och rentvå sig.