Före detta fruars klubb
Välkommen i klubben - Före detta fruars klubb, denna gladlynta könskampssatir som kryddats med rappa repliker, vansinniga vitsar och tre oförglömliga stjärnor i toppform. Bette Midler, Goldie Hawn och Diane Keaton porträtterar tre medelålders Manhattankvinnor som har mer än en långvarig vänskap gemensamt. Efter att i åratal ha hjälpt sina män att klättra på karriärstegen, har de alla blivit dumpade för en nyare, kurvigare modell. Men trion är fast besluten att vända motgång till medgång. De smider finurliga och elaka planer för att slå till mot männens ömmaste punkt - plånboken! Luta dig tillbaka och se gnistorna flyga när Fruarna får på båten, får hämnd och får allt. Sällan har hämnden varit så ljuv. Eller så rolig.